Julegaver kan returneres i uåbnet emballage til og med 10. januar
Virksomhedsoplysninger
Glowie Copenhagen
Enkeltmandsvirksomhed
Mail: kontakt@glowiecph.dk
Tlf. 50 20 12 99
Adresse: Gråbrødretorv 14, 1154 København K (kun kontor)
CVR: 43 69 86 48
Betaling
Glowie Copenhagen ApS modtager online betalinger med Dankort, Visa, og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din bankkonto, når den fysiske vare afsendes fra vores lager. Den mest sikre betalingsform vi anbefaler til alle kunder er at betale med et betalingskort. Alle vores viste priser på hjemmesiden er DKK, inkl. dansk moms og andre afgifter. Prisen på bestillingstidspunktet er den gældende pris for købet.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Gavekort
Betingelser for gavekort:
- Gyldighed: Gavekortet er gyldigt i 2 år fra købsdatoen.
- Modtagelse: Køberen modtager gavekortet via email, som kan printes og gives som gave.
- Brug: Gavekortet kan kun benyttes én gang og kan anvendes til fuld eller delvis betaling af køb.
- Minimumsbeløb: Det mindste beløb for køb af gavekortet er 100 DKK.
- Anvendelse: Gavekortet kan anvendes på alle produkter samt kampagner.
Patch Test
For at kunne benytte vores refunderingspolitik i forbindelse med en patch test, skal følgende betingelser være opfyldt:
1. Udførelse: Patch testen skal udføres på håndleddet.
2. Tidspunkt: Testen skal være udført inden for 7 dage efter modtagelse af produktet.
3. Dokumentation: Eventuelle reaktioner eller gener som følge af testen skal dokumenteres med fotos og fremsendes til os.
4. Retur af Produkt: Produktet skal sendes retur til Glowie Copenhagen, før vi kan igangsætte en refundering. Returfragten betales af køber og vil blive modregnet i den endelige refundering.
Hvis betingelserne ikke er opfyldt, eller hvis vi ikke modtager fotos, eller hvis datofristen overskrides, forbeholder vi os retten til at afvise din anmodning om refundering.
Resultatgaranti på Vippe- og Brynserum
Vi tilbyder en resultatsgaranti eller pengene tilbage på vores vippe- og brynserum. For at være berettiget til garantien, skal følgende betingelser overholdes:
Vippeserum
1. Anvendelse: Påfør serummet 1-2 gange dagligt i 16 uger (afhængigt af produkt, se anvendelsesguiden på produktsiden).
2. Dokumentation: Tag et billede fra uge 1 og fortsæt med at tage et billede hver uge til og med uge 16 (16 billeder i alt). Billederne skal være datomærkede, f.eks. ved at tage billeder med mobilen, hvor datoen vises.
3. Resultatvurdering: Hvis der ikke er opnået nogen synlige resultater ved uge 16, skal du kontakte os på mail: kontakt@glowie.nu med de datomærkede billeder. Hvis der ikke er noget tydeligt resultat, vil du få det fulde beløb refunderet.
4. Købsbevis: Du skal kunne fremvise en kvittering for, at produktet er købt gennem vores hjemmeside.
Brynserum
1. Anvendelse: Påfør serummet 1-2 gange dagligt i 12 uger (afhængigt af produkt, se anvendelsesguiden på produktsiden).
2. Dokumentation: Tag et billede fra uge 1 og fortsæt med at tage et billede hver uge til og med uge 12 (12 billeder i alt). Billederne skal være datomærkede, f.eks. ved at tage billeder med mobilen, hvor datoen vises.
3. Resultatvurdering: Hvis der ikke er opnået nogen synlige resultater ved uge 12, skal du kontakte os på mail: kontakt@glowie.nu med de datomærkede billeder. Hvis der ikke er noget tydeligt resultat, vil du få det fulde beløb refunderet.
4. Købsbevis: Du skal kunne fremvise en kvittering for, at produktet er købt gennem vores hjemmeside.
Ved køb af vores produkter accepterer du disse betingelser. Vi forbeholder os retten til at afvise en refundering, hvis betingelserne ikke er opfyldt.
Levering i Danmark
Levering i Danmark
Vi benytter DAO til levering, som har en leveringstid på 1-3 dage.
- Hjemmelevering - 39 DKK: Hvis du vælger hjemmelevering, bliver pakken leveret direkte til din adresse. Sørg derfor for at oplyse din korrekte adresse ved bestilling.
- Pakkeshop – 35 DKK: Hvis du vælger levering til pakkeshop, vil DAO automatisk vælge den nærmeste pakkeshop baseret på din adresse.
Uafhentede pakker
Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen. Hvis du ønsker pakken genfremsendt, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@glowiecph.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Baggeskærvej 23
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Baggeskærvej 23
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge eller kontakte os med en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@glowiecph.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Personoplysninger
Når du bestiller varer hos os, registrerer vi dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse i vores system for at kunne håndtere og sende din bestilling. Vi indsamler kun personoplysninger, når du giver dit udtrykkelige samtykke, og vi informere dig altid om, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.
Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, bruger vores kontaktformular, eller deltager du i chatfunktioner, indsamler vi kun de nødvendige oplysninger til disse formål.
Du kan altid afmelde nyhedsbrevet elller kontakte os for at få dine data slettet.
Vi garantere, at dine oplysninger ikke videregives til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at fuldføre din ordre (fx. til fragtfirmaer). Vi. transmitterer kun kundeoplysninger via krypterede forbindelser og beskytter dine oplysninger med høj datasikkerhed.
Dine rettigheder
Som registreret kunde har du ret til:
- Indsigt i, hvilke oplysninger vi har registreret om dig.
- At få korrigeret eller slettet oplysninger.
- At gøre indsigelses med vores behandling af dine data.
Du kan kontakte os på kontakt@glowiecph.dk hvis du ønsker at udøve dine rettigheder.
Markedsføring og anmeldelser
Vi bruger kun din e-mailadresse til at sende markedsføring eller opfordringer til at lave anmeldelser, hvis du har givet samtykke, eller hvis du tidligere har købt tilsvarende produkter. Du kan altid framelde dig markedsføring via et link i vores e-mails.
Cookies
Vi bruger cookie til at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside. Ved dit første besøg bliver du bedt om at give samtykke til brugen af cookies. Du kan altid ændre dine cookie-indstillinger via browseren.
Kontakt og klager
Hvis du har spørgsmål til vores behandling af dine oplysninger, kan du kontakte os på kontakt@glowiecph.dk. Du har også ret til at klage til Datatilsynet.