Handelsbetingelser

 

Virksomhedsoplysninger

Glowie Copenhagen

ApS
Mail: kontakt@glowiecph.dk


Tlf. 50 20 12 99

Adresse: Gråbrødretorv 14, 1154 København K (kun kontor)
CVR: 43 69 86 48

 

Betaling 

Glowie Copenhagen ApS modtager online betalinger med Dankort, Visa, og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din bankkonto, når den fysiske vare afsendes fra vores lager. Den mest sikre betalingsform vi anbefaler til alle kunder er at betale med et betalingskort. Alle vores viste priser på hjemmesiden er DKK, inkl. dansk moms og andre afgifter. Prisen på bestillingstidspunktet er den gældende pris for købet.  

 

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.


Forudbestillingsvarer og beløbsreservation

Når du bestiller en forudbestillingsvare hos Glowie Copenhagen, gælder følgende særlige betingelser:

1) Ved køb af forudbestillingsvarer gælder den beskrevne leveringsdato for den specifikke ordre, som fremgår under produktsiden og som oplyses om under checkout. Ordren bestilt på forudbestilling afsendes senest 2 hverdage efter produktet er tilbage på lager. Tilbage på lager datoen, er den dato varen forudbestilles til. 

2) Produkter der forudbestilles, kan ikke bestilles i samme ordre, som produkter der er på lager.

3) Ved bestilling reserveres købsbeløbet på din konto. Beløbsreservationen sker automatisk via din kortudsteder og sikrer, at midlerne er tilgængelige, indtil ordren kan afsendes.

4) Reservationen ophører, når ordren pakkes og afsendes. Først på dette tidspunkt trækkes pengene endeligt på din konto.

5) Beløbsreservationen foretages i overensstemmelse med reglerne i betalingsloven og Forbrugerombudsmandens retningslinjer. Ved at gennemføre købet accepterer du, at reservationen foretages på din konto.

6) Du modtager en endelig bekræftelse på mail når din ordre bliver pakket og derefter et trackinglink når pakken afsendes fra lageret. 

7) Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen, i overensstemmelse med forbrugeraftaleloven. Ønskes det at returnere ordren kan vores returportal anvendes til dette.

8) Skulle varen blive væsentligt forsinket eller ikke kunne leveres, vil du blive kontaktet med mulighed for at annullere købet uden omkostninger, og beløbsreservationen vil i så fald blive ophævet.
 

Gavekort

Betingelser for gavekort:

  • Gyldighed: Gavekortet er gyldigt i 2 år fra købsdatoen.
  • Modtagelse: Køberen modtager gavekortet via email, som kan printes og gives som gave.
  • Brug: Gavekortet kan kun benyttes én gang og kan anvendes til fuld eller delvis betaling af køb.
  • Minimumsbeløb: Det mindste beløb for køb af gavekortet er 100 DKK.
  • Anvendelse: Gavekortet kan anvendes på alle produkter samt kampagner.

 

Patch Test

For at kunne benytte vores refunderingspolitik i forbindelse med en patch test, skal følgende betingelser være opfyldt:

1. Udførelse: Patch testen skal udføres på håndleddet.

2. Tidspunkt: Testen skal være udført inden for 7 dage efter modtagelse af produktet.

3. Dokumentation: Eventuelle reaktioner eller gener som følge af testen skal dokumenteres med fotos og fremsendes til os.

4. Retur af Produkt: Produktet skal sendes retur til Glowie Copenhagen, før vi kan igangsætte en refundering. Returfragten betales af køber og vil blive modregnet i den endelige refundering.

 

Hvis betingelserne ikke er opfyldt, eller hvis vi ikke modtager fotos, eller hvis datofristen overskrides, forbeholder vi os retten til at afvise din anmodning om refundering.

 

Resultatgaranti på Vippe- og Brynserum

Vi tilbyder en resultatsgaranti eller pengene tilbage på vores vippe- og brynserum. For at være berettiget til garantien, skal følgende betingelser overholdes:

 

Vippeserum

1. Anvendelse: Påfør serummet 1-2 gange dagligt i 16 uger.

2. Resultatvurdering: Hvis der ikke er opnået nogen synlige resultater ved uge 16, skal du kontakte os på mail: kontakt@glowiecph.dk med de datomærkede billeder. Hvis der ikke er noget tydeligt resultat, vil du få det fulde beløb refunderet.

3. Købsbevis: Du skal kunne fremvise en kvittering for, at produktet er købt gennem vores hjemmeside.

4. Dokumentation: Det kræver billededokumentation for at vi kan imødekomme dit ønske om resultatsgaranti.

Detaljeret beskrivelse af billededokumentation:

  • Du skal tage ét billede fra uge 1 og herefter ét billede hver uge frem til og med uge 16 (i alt 16 billeder).
  • Alle billeder skal være uden mascara eller anden øjenmakeup, så en retvisende vurdering er mulig. 
  • For at vi kan verificere, at billederne er taget på de korrekte tidspunkter, skal der medfølge et tydeligt screenshot fra din kamerarulle eller den app, hvor billederne er gemt, så vi kan se optagelsesdatoen direkte på skærmbilledet for hvert billede. 
Bemærk: Vi kan desværre ikke godkende billeder uden tydelig datomarkering.
Er du i tvivl om, hvordan billederne skal fremsendes, er du altid velkommen til at kontakte os – vi står klar til at hjælpe dig. 

Ved køb af vores produkter accepterer du betingelserne for resultatsgaranti. Vi forbeholder os retten til at afvise en refundering, hvis betingelserne ikke er opfyldt.

Nedenfor ses et tydeligt billede af hvordan et billed af vipperne skal tages for at vi retfærdigt kan vurdere resultatet.  

 

 

OBS Såfremt de fremsendte billeder er uklare, utydelige eller på anden måde mangelfulde, forbeholder vi os retten til at afvise resultatgarantien. For at sikre bedst mulige vurderingsgrundlag anbefaler vi, at billederne tages i tæt på og med fokus i overensstemmelse med ovenstående eksempel.


Brynserum

1. Anvendelse: Påfør serummet 1-2 gange dagligt i 12 uger (afhængigt af produkt, se anvendelsesguiden på produktsiden).

2. Resultatvurdering: Hvis der ikke er opnået nogen synlige resultater ved uge 16, skal du kontakte os på mail: kontakt@glowiecph.dk med de datomærkede billeder. Hvis der ikke er noget tydeligt resultat, vil du få det fulde beløb refunderet. 

3. Købsbevis: Du skal kunne fremvise en kvittering for, at produktet er købt gennem vores hjemmeside. 

4. Dokumentation: Det kræver billededokumentation for at vi kan imødekomme dit ønske om resultatsgaranti.

Detaljeret beskrivelse af billededokumentation:

  • Du skal tage ét billede fra uge 1 og herefter ét billede hver uge frem til og med uge 12 (i alt 12 billeder).
  • Alle billeder skal være uden browgel eller andet produkt så en retvisende vurdering er mulig.
  • For at vi kan verificere, at billederne er taget på de korrekte tidspunkter, skal der medfølge et tydeligt screenshot fra din kamerarulle eller den app, hvor billederne er gemt, så vi kan se optagelsesdatoen direkte på skærmbilledet for hvert billede. 
Bemærk: Vi kan desværre ikke godkende billeder uden tydelig datomarkering.
Er du i tvivl om, hvordan billederne skal fremsendes, er du altid velkommen til at kontakte os – vi står klar til at hjælpe dig.  

Ved køb af vores produkter accepterer du betingelserne for resultatsgaranti. Vi forbeholder os retten til at afvise en refundering, hvis betingelserne ikke er opfyldt.

Nedenfor ses et tydeligt billede af hvordan et billed af dine bryn skal tages, for at vi retfærdigt kan vurdere resultatet. 





OBS Såfremt de fremsendte billeder er uklare, utydelige eller på anden måde mangelfulde, forbeholder vi os retten til at afvise resultatgarantien. For at sikre bedst mulige vurderingsgrundlag anbefaler vi, at billederne tages i tæt på og med fokus i overensstemmelse med ovenstående eksempel.


Hvornår er resultatsgarantien godkendt/ikke godkendt

Godkendt: 
  • Billederne er taget i samme vinkel og (lys)
  • Ingen mascara (eller skal der så være mascara på begge billeder)
  • Fokus er skarpt og tæt på øjenområdet
  • Synligt resultat mangler – trods korrekt brug i hele perioden
  • Der er tydelig datomarkering på alle billeder!

 

Ikke godkendt: 
  • Billederne er uskarpe, mørke eller slørede
  • Der er påført makeup eller filter, som skjuler det reelle udseende
  • Før/efter-billeder er taget fra forskellige vinkler eller afstande
  • Datoer mangler, så vi ikke kan vurdere om behandlingsperioden er overholdt
  • Der er tegn på forkert eller mangelfuld brug af produktet


Levering i Danmark

Levering i Danmark

Vi benytter DAO til levering, som har en leveringstid på 1-3 dage.

  • Hjemmelevering - 49 DKK: Hvis du vælger hjemmelevering, bliver pakken leveret direkte til din adresse. Sørg derfor for at oplyse din korrekte adresse ved bestilling.
  • Pakkeshop – 39 DKK: Hvis du vælger levering til pakkeshop, vil DAO automatisk vælge den nærmeste pakkeshop baseret på din adresse. 

 

Uafhentede pakker

Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen. Hvis du ønsker pakken genfremsendt, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning.

 

Fortrydelsesret 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Du skal give os besked, hvis du ikke afhenter eller ønsker at modtage varen. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal benytte vores returformular, som du finder under retur/reklamation

Vi lægger ud for returfragten, som modregnes i dit returbeløb.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Du kan også benytte vores standardfortrydelsesformular, som du finder nederst i vores handelsbetingelser. 

 

Returnering 

Du har 14 dage til at sende returnere din ordre/vare, fra den dag du modtager produktet.

Du kan returnere din ordre via vores returportal. Du skal selv betale for at pakken returneres (39 kroner), og beløbet for returfragten modregnes fra dit ordrebeløb når vi refunderer pengene for din ordrer du har returneret.  Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Alle åbnede produkter kan ikke returneres under nogen omstændigheder.

 
Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

Baggeskærvej 23

DK-7400 Herning

Danmark 

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har
reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Du skal sende en mail til kontakt@glowiecph.dk så vi kan hjælpe dig videre med den løsning du ønsker. 

 

Hvis du ønsker at få pengene tilbage for en varer du reklamerer over, skal vi modtage konkrete billeder af produktet som er gået i stykker, for at kunne vurdere om reklamationen er berettiget. Vi sender en forudbetalt returlabel. Skulle det vise sig, at reklamationen ikke er berettiget, vil vi opkræve beløbet for returlabelen på 39 DKK. 

 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til: 

Baggeskærvej 23

DK-7400 Herning

Danmark 

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

r du returnerer varen, bedes du vedlægge eller kontakte os med en detaljeret beskrivelse af problemet

 

Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.

 

 

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@glowiecph.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

 

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

 

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr 

 

Persondatapolitik 

 

Personoplysninger

Når du bestiller varer hos os, registrerer vi dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse i vores system for at kunne håndtere og sende din bestilling. Vi indsamler kun personoplysninger, når du giver dit udtrykkelige samtykke, og vi informere dig altid om, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. 

 

Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev,  bruger vores kontaktformular, eller deltager du i chatfunktioner, indsamler vi kun de nødvendige oplysninger til disse formål. 

 

Du kan altid afmelde nyhedsbrevet elller kontakte os for at få dine data slettet.

 

Vi garantere, at dine oplysninger ikke videregives til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at fuldføre din ordre (fx. til fragtfirmaer). Vi. transmitterer kun kundeoplysninger via krypterede forbindelser og beskytter dine oplysninger med høj datasikkerhed. 

 

Dine rettigheder

Som registreret kunde har du ret til:

  • Indsigt i, hvilke oplysninger vi har registreret om dig.
  • At få korrigeret eller slettet oplysninger.
  • At gøre indsigelses med vores behandling af dine data.

 

Du kan kontakte os på kontakt@glowiecph.dk hvis du ønsker at udøve dine rettigheder.

 

Markedsføring og anmeldelser

Vi bruger kun din e-mailadresse til at sende markedsføring eller opfordringer til at lave anmeldelser, hvis du har givet samtykke, eller hvis du tidligere har købt tilsvarende produkter. Du kan altid framelde dig markedsføring via et link i vores e-mails.

 

Cookies

Vi bruger cookie til at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside. Ved dit første besøg bliver du bedt om at give samtykke til brugen af cookies. Du kan altid ændre dine cookie-indstillinger via browseren.

 

Kontakt og klager

Hvis du har spørgsmål til vores behandling af dine oplysninger, kan du kontakte os på kontakt@glowiecph.dk - Du har også ret til at klage til Datatilsynet.